• Nergata i front, med Lysters Skomakerforretning (Nergata 11 B) som nummer tre fra venstre, på venstre side av gaten og midt på bildet. Til høyre for skomakerforretningen ser vi en gruppe med mannfolk som har samlet seg, mens helt i front ser vi en mindre gruppe med barn. Piken til høyre ved plankegjerdet er Ingrid Lyster Kummernes. Bildet er fotografert om høsten 1936-1937. Se også KMb-1985-003.0002. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Nergata i front, med Lysters Skomakerforretning (Nergata 11 B) som nummer tre fra venstre, på venstre side av gaten og midt på bildet. Til høyre for skomakerforretningen ser vi en ...