• duplikat - Foto fra Nesset Prestegard, og Bjørnstjerne Bjørnsons barndomshjem på Eidsvåg i Nesset kommune. Fotograf er sannsynligvis Georg Sverdrup, og bildet kan være datert fra perioden 1902 til 1939. Det er verdt å merke seg at Georg Sverdrup besøkte denne gården tidligere (1902), men da var bautaen i forgrunnen ennå ikke reist. Se reg. nr. KMb-1987-005.3592, samt  KMb-1987-005.3651. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

duplikat - Foto fra Nesset Prestegard, og Bjørnstjerne Bjørnsons barndomshjem på Eidsvåg i Nesset kommune. Fotograf er sannsynligvis Georg Sverdrup, og bildet kan være datert fra p...