• Ford A 1930-31. Karosseritype: Tudor sedan (Tudor er fordsk for two-door.)
Rett nord for Hjerkinn, omtrent ved vegens høyerste punkt over Dovrefjell. Snøhetta bak. Info: Ivar Stav.   - Foto av Sverdrups bokhandels/engros selgerbil,
 firmabil, bedriftsbil ute på en landevei, med de vidstrakte øde slettene liggende i rundt. Bilen er nok brukt til privat biltur. Legg ellers merke til gutten som står ved bilen. Kan gutten være Ingvard Sverdrup, sønn til Astrid og Ingvard Sverdrup? Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Ford A 1930-31. Karosseritype: Tudor sedan (Tudor er fordsk for two-door.) Rett nord for Hjerkinn, omtrent ved vegens høyerste punkt over Dovrefjell. Snøhetta bak. Info: Ivar Stav...

1 comment

• Ford A 1930-31. Karosseritype: Tudor sedan (Tudor er fordsk for two-door.)