• Møbel-Fiske ser vi så vidt taket på i høgre billedkant. Det brune huset nærast Mobil er det som var Buvang Handel og no i 2021 husar bla Datasentret. Det er eit grønt hus mellom Buvang og Mobil. Dette huset vart kalla Frekså huset og var rive for mange år sidan.

(info: Ole Ingar Strand).

Postkort ";F-5429-2"; med motiv fra veien videre fra hotellet mot Øra gjennom Surnadal kommune. Til høyre Møbel-Fiske og Mobil. Til venstre Surnadal Sparebank, der Kåre Ranes var kasserer.
Folkevogn VW.
Kortet er utgitt av Knut Aune kunstforlag A/S. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
--
Hovudvegen gjennom Skei sentrum er omdøypt til ";Miljøgata";. Huset der Surnadal Sparebank heldt til er for lengst rive, og banken flytta mange gonger sidan dette biletet var teke. (Tilleggsinfo: Magne Holten.)
    Photo: Nordmørsmusea

Møbel-Fiske ser vi så vidt taket på i høgre billedkant. Det brune huset nærast Mobil er det som var Buvang Handel og no i 2021 husar bla Datasentret. Det er eit grønt hus mellom Bu...