• Fra Nordmøre Museum sin fotosamling. - Skei i Surnadal. I forgrunnen ser en uthusene til gården Fjellbu. Litt bak og til venstre ser en gården Skei. Bak denne er Doktorgården med valmet tak. Bak til høyre er Øye kirke. Helt til høyre i bildet ligger kommunehuset. Bak dette ligger Prestegården. I bakgrunnen er Nordmarka. Bak denne igjen stikker fjelltoppene Hjelmen, Hjelmkona og Saufjellet opp. (Informant: Ronny Bolgen.)
    Photo: Nordmørsmusea

Fra Nordmøre Museum sin fotosamling. - Skei i Surnadal. I forgrunnen ser en uthusene til gården Fjellbu. Litt bak og til venstre ser en gården Skei. Bak denne er Doktorgården med v...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits