• Interiørutstillingen ved Nordmøre Museum. Her ser vi noen titteskap, tegninger og foto av byprospekter. Til høyre for bildene ser vi Stein Magne Bach, Fotograf og spesial-arbeider ved Nordmøre Museum, mens til venstre finner vi Karl Ragnar Gjertsen, tidligere Museumsbestyrer ved Nordmøre Museum. Bildet er mest sannsynlig fra 1986, og fra en reportasje i Adresseavisen. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Interiørutstillingen ved Nordmøre Museum. Her ser vi noen titteskap, tegninger og foto av byprospekter. Til høyre for bildene ser vi Stein Magne Bach, Fotograf og spesial-arbeider ...