• Flyfoto fra "Eikrem" på Øydegard i Tingvoll kommune. De to gårdene til høyre går under navnet "Halten". Lydia Eikrem bor på gården til høyre, mens Nils Eikrem bor til venstre. Nils bor der sammen med sin kone Åse, og barna Jon og Oddbjørg. Eikrem har navnet etter tresorten Eik, som ikke vokser lenger nord enn hit. Anna Eikrem er per 1992 kjent for sine malerier og sin storslåtte hage. Hun bor å¨"Knausen", som er det hvite huset til venstre. Bildet er datert 30. juli 1963, og fotograf er Widerøe's Flyveselskap a/s. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Flyfoto fra "Eikrem" på Øydegard i Tingvoll kommune. De to gårdene til høyre går under navnet "Halten". Lydia Eikrem bor på gården til høyre, mens Nils Eikrem bor til venstre. Nils...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits