• Flyfoto fra Bruksgrenda, Meisingset. Det røde huset øverst er  Fagerheim på Meisingset, daværende eier  Jørgen Gjøvik. De hvite husene tilhører fra venstre  Karl Aasgård, Ludvik Meisingset, Mali Rimstad, Tor Sæter. Det røde huset nederst tilhørte Nordmøre Bruk. (per 1992). (Info: Målfrid Maaø). - Bildet er datert 30. juli 1963, og fotograf er Widerøe's Flyveselskap a/s. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea
    Photo: Nordmørsmusea

Flyfoto fra Bruksgrenda, Meisingset. Det røde huset øverst er Fagerheim på Meisingset, daværende eier Jørgen Gjøvik. De hvite husene tilhører fra venstre Karl Aasgård, Ludvik Me...