• "Staldbakken". Foto med deler av bebyggelsen i Vågen på Kirkelandet i Kristiansund, hvor vi blant annet ser Christiegården/Håndverkerforeningen til venstre på bildet.  Bildet er fra fotoalbumet "Christiansund i Fotografeir". Bildet er trolig fra 1883 etter informasjon fra Willhelm Lund samlingen. merk trappa, verandaen og Allanhagen (der Helsehuset er på 2009). Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

"Staldbakken". Foto med deler av bebyggelsen i Vågen på Kirkelandet i Kristiansund, hvor vi blant annet ser Christiegården/Håndverkerforeningen til venstre på bildet. Bildet er fr...