• Fra De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum 2016.  Arrangementet ble avviklet i perioden 11.-14. august, med lørdag 13. som den største besøksdagene.  Da var det hele 13 655 personer som løste billett til jakt- og fiskedagene (43 prosent av arrangementets totalbesøk), og følgelig var det mange som vandret mellom teltene og buene til de 220 utstillerne.  Fotografiet er tatt på det såkalte frilandsområdet – grassletta øst for kokkergarden Fossum – der mange av de kommersielle utstillerne hadde tilhold.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Fra De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum 2016. Arrangementet ble avviklet i perioden 11.-14. august, med lørdag 13. som den største besøksdagene. Da var ...