Redningsaksjonen etter driftsstans på taubanen i Fykandalen

November 1953. Thorleif Hoffs album 1, side 32. Album fra Thorleif Hoff som dokumenterer anleggsvirksomheten i Glomfjord på 1950-tallet

• Hei!

Som før skrevet skriver jeg lokal bok om anleggstida ved Glomfjord kraftverk 1912-20. Jeg beskriver hendelsen ved taubanen og ønsker å benytte bildet i boka. Kan jeg det og kan dere sende det digitalt?

• Med hilsen Bjarne Flaat, 95113502
    Bflaat@ymail.com

• Hei! Alle bildene vi i NVE legger ut på Digitalt museum er det bare å bruke, mot kreditering. Det går også an å laste ned enkeltbilder direkte fra DiMu.