• Bilde av "Filefjell-Gubben" i A/S Jotunheimen og Valdresruten Bilselskap (JVB) på Filefjell.  Tekst på bildet: "Filefjell-Gubben i arbeide (tung sne)." FWD lastebilen "Filefjell-Gubben"  ble innkjøpt av JVB i 1936. Den til da kraftigste FWD i landet. JVB sendte brev til leverandøren 30.04.1937 hvor de sier seg meget godt fornøyd med bilen de kjøpte før jul i 1936.  Jr. boka "Familiefirmaet-utenom allfarvei/2000 årsboken." Colbjørnsen & Co A/S. Kilde:  Jf. "JVB. Den spede begynnelse-A/S Jotunheimen og Valdresruten Bilselskap."
    Photo: Colbjørnsen & Co AS / Norsk vegmuseum
    Photo: Colbjørnsen & Co AS / Norsk vegmuseum