• Fra det såkalte «papirkjøkkenet» ved Klevfos Industrimuseum på Ådalsbruk i Løten, Hedmark.  Da dette fotografiet ble tatt orienterte museumsformidler Trine Edvardsen elever fra 2. trinn ved Stavsberg skole i Furnes (Ringsaker kommune) om hvordan de skulle lage deres eget papir.  Hun holdt ei ramme med finmasket netting over et kar med flytende cellulosefiber.  Ved Klevfos Industrimuseum håndlages papir som en introduksjon til hvordan papir framstilles i treforedlingsindustriens maskiner.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Fra det såkalte «papirkjøkkenet» ved Klevfos Industrimuseum på Ådalsbruk i Løten, Hedmark. Da dette fotografiet ble tatt orienterte museumsformidler Trine Edvardsen elever fra 2. ...