• Fra arrangementet De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum i 2015.  Fotografiet er tatt på det såkalte «Friland-området» øst for museets magasinhall og låven på klokkergarden Fossum, der mange av arrangementets kommersielle utstillere er samlet.  Her ser vi Jim Sterling ved sin stand, der han selger skinn og skinnprodukter.  Denne utstilleren har brukt en utstoppet frampart av en isbjørn som blikkfang.  Australske Sterling er en av arrangementets «fargeklatter», som blant annet gjør seg bemerket ved å kjøre rundt i et badekar.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Fra arrangementet De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum i 2015. Fotografiet er tatt på det såkalte «Friland-området» øst for museets magasinhall og låven p...