• Rutebileier Adolf Karlsen står parkert langs veien med sin bil av typen Minerva, skiltnummer F2424, ved Skaret.
En mann står og røyker utenfor bilen, imens to passasjerer sitter i baksetet. Antageligvis er det Adolf Karlsen som står til høyre i bildet.
    Photo: Buskerud fylkesfotoarkiv

Rutebileier Adolf Karlsen står parkert langs veien med sin bil av typen Minerva, skiltnummer F2424, ved Skaret. En mann står og røyker utenfor bilen, imens to passasjerer sitter i ...

2 comments

• F-2424 står i Bilboken for Norge p1925 på Adolf Karlsen, Norderhov, som Minerva drosje. Det er nok denne. (Høyeste nr. i 1922-utgaven var F-1725.)
  • Hei og takk for informasjonen! Detaljene vil bli lagt.