• Nesseby husmorslag er ute å reiser, her på landsmøte i Oslo. Kvinnene er kledd i kjoler, skjørt, bunader, skjorter og sko. Enkelte har briller, eller bruker et sjal. Mange har vesker i fanget eller ved siden av stolen. I rommet kan man se mange rader med stoler. Man kan også se dører og et veggteppe. Helt bakerst til høyre kan man se noe som ser ut som en garderobe.
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek

Nesseby husmorslag er ute å reiser, her på landsmøte i Oslo. Kvinnene er kledd i kjoler, skjørt, bunader, skjorter og sko. Enkelte har briller, eller bruker et sjal. Mange har vesk...