• Fire personer sitter ved fjæra. Snøen er ikke helt smeltet, vi ser rester av vinterens snø i bakgrunnen. Damen til venstre på bildet har en lys kjole med korte ermer på seg. Ved siden av henne sitter en dame i ganske mørke klær. Mannen har en mørk dress og sixpence på hodet. Damen til høyre på bildet har et lyst skjørt på seg. Stedet er i Bergsfjord i Loppa rundt 1920-1930.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Fire personer sitter ved fjæra. Snøen er ikke helt smeltet, vi ser rester av vinterens snø i bakgrunnen. Damen til venstre på bildet har en lys kjole med korte ermer på seg. Ved si...

1 comment

• Dette er ikke en fjære med sjø i bakgrunnen, men heller snø.