• To unge damer på en fjelltopp. Begge har sommerkjoler på seg. Hun til venstre har en kortermet, lys med prikker og et sort belte rundt livet. Hun til høyre er iført en mørkere med mønster og korte ermer. Høye fjell med bratte fjellsider rundt dem. Der de sitter er det bart, men ellers er det endel snøflekker i fjellet.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

To unge damer på en fjelltopp. Begge har sommerkjoler på seg. Hun til venstre har en kortermet, lys med prikker og et sort belte rundt livet. Hun til høyre er iført en mørkere med ...