• Fire personer, tre kvinner og en mann, poserer på et båtdekk. Mannen har dress, mørk genser, hvit skjorte og slips. Han har også sixpence på hodet. Damene har lange kåper med pelskraver. Alle tre har luer på hodene. Et hvitt metallrekkverk med sort kant står rett bak dem. En flaggstang med det norske flagg heist til venstre på bildet, noe som tyder på at det er på hekken på fartøyet. Dørken der de står er av tre.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Fire personer, tre kvinner og en mann, poserer på et båtdekk. Mannen har dress, mørk genser, hvit skjorte og slips. Han har også sixpence på hodet. Damene har lange kåper med pelsk...