• Arthur Buck sitter i en stol med høy rygg og kona hans, Kirsten Buck, står rett bak han. Han har en ganske mørk dress med skjorte og slips på seg. Hun har en mørk bluse med noe pynt i halsen. Sofaen de sitter i er mørk med ganske høy rygg og veggen bak er lys. Lyset skinner gjennom et vindu til høyre for dem og en del av en lys gardin ses. Et bord stå rett foran mannen og har en mønstret duk på. En blomstervase eller en karafel står på bordet rett foran dem.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Arthur Buck sitter i en stol med høy rygg og kona hans, Kirsten Buck, står rett bak han. Han har en ganske mørk dress med skjorte og slips på seg. Hun har en mørk bluse med noe pyn...