• To eldre personer fotografert i et havneområde. Personen til venstre har en mørk kåpe/frakk med skinnkrave, lue med øreklaffer, vanter og et par solbriller på seg. Personene har også noe stort og loddent i hendene. Personen til høyre har en mørk kåpe/frakk, hette på hodet og strikkede vanter med mønster. Bak dem ser man det hattekledte hodet til en mann. Helt til høyre på bildet står en mann i mørke klær og sixpence på hodet. De to mastene med tauverk til en båt stikker opp til høyre på bildet. Kaia har et tynt snølag og en stor bygning står helt til venstre. En liten del av sjøen på havna ses mellom de to personene som står bakerst og over på andre siden er et snødekt område.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

To eldre personer fotografert i et havneområde. Personen til venstre har en mørk kåpe/frakk med skinnkrave, lue med øreklaffer, vanter og et par solbriller på seg. Personene har og...