• Kirkesøndag med bryllup i Karasjok kirke påsken -48.   Brudeparet, Berit Kristiane Samuelsdatter Balto og Kåre Karlsen Rudsether,  med slekt og andre gjester marsjerer to og to mot kirka.    På dette bildet er de i ferd med å gå inn i kirka. Folk står ved døråpningen og ser på følget.  Bildet er nesten identisk med førrige: FBib.95066-124, men på dette bildet står det mye mer folk ved døren, de fleste i samedrakt.
    Photo: Schanche, Johan / Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

Kirkesøndag med bryllup i Karasjok kirke påsken -48. Brudeparet, Berit Kristiane Samuelsdatter Balto og Kåre Karlsen Rudsether, med slekt og andre gjester marsjerer to og to mot...