• Fotografisk postkort sendt som julehilsen 22.12.1936. Portrett av gjørtler Albert Fredrik Kolstad Larsen og hans ektefelle Doriss. Kolstad Larsen drev firmaet C. P. Larsen etter sin far og farfar fram til avviklingen av virksomheten i 1986.
    Photo: Ukjent / Norsk Folkemuseum
    Photo: Ukjent / Norsk Folkemuseum

Fotografisk postkort sendt som julehilsen 22.12.1936. Portrett av gjørtler Albert Fredrik Kolstad Larsen og hans ektefelle Doriss. Kolstad Larsen drev firmaet C. P. Larsen etter si...