• Flyfoto fra Fleines. I midten gården Vollan eid av Alvin og Erna Johannessen. Oppe i venstre billedkant skimtes gården til Roald og Hallfrid Kristiansen. Neste gård oppe ved fjellfoten til høyre var eid av Ingvald og Aslaug Hansen. Til høyre for den er gården til Jens og Helene Skogvold. Så følger, skjult blant trær, huset og fjøsen til Sofus og Marie Antonsen langs fylkesveien. Området der de to fremste husene ligger kalles Skallan.
    Photo: Museum Nord

Flyfoto fra Fleines. I midten gården Vollan eid av Alvin og Erna Johannessen. Oppe i venstre billedkant skimtes gården til Roald og Hallfrid Kristiansen. Neste gård oppe ved fjellf...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits