• Garnfiske i Nesfjellet. F.v Sverre Lunde og Olav Wexel Sveinsson. Garnfiske i Nesfjellet. F.v Sverre Lunde og Olav W. Sveinsson. Garnfiske kan gi bra utbytte når det er lagt til rette for det gjennom kultiveringsarbeid gjennom mange år. Det må være balanse mellom utsetting av settefisk og uttak av fisk gjennom hele sesongen, noe som ikke alltid er lett å kontrollere i mer fjerntliggende områder. Her er det bra samarbeid mellom Sverre Lunde ved årene og Olav W. Sveinsson med noe av fangsten.
    Photo: Ole Øyen / Hallingdal museum fotosamling

Garnfiske i Nesfjellet. F.v Sverre Lunde og Olav Wexel Sveinsson. Garnfiske i Nesfjellet. F.v Sverre Lunde og Olav W. Sveinsson. Garnfiske kan gi bra utbytte når det er lagt til re...