• Gårdstunet på Søre Børtnes med stabur og våningshus. Jegere er kommet med drosje fra Oslo.  F.v. Randi Børtnes, Brynhild Børtnes, Johannes Thomassen, Halgrim Malstenbråten,  ? Holst, Peder Børtnes, Tolleiv Børtnes og sjåfør. Det amerikanske bilmerket Chandler hadde denne karakteristiske grillen i årene 1926 - 1928. I Bilboken for Norge 1928-1930 står F-3789 på gardbruker Mikkel Løken, Hemsedal, som Chandler personbil.
    Photo: Ukjent / Hallingdal museum fotosamling

Gårdstunet på Søre Børtnes med stabur og våningshus. Jegere er kommet med drosje fra Oslo. F.v. Randi Børtnes, Brynhild Børtnes, Johannes Thomassen, Halgrim Malstenbråten, ? Hols...