• Heimtur etter endt jakt
Heimtur fra Imle etter endt jakt. Bildet er tatt ved Teigebua.
Fremst står Ellef Paulsen Teigen Rustand, bak ved Kongeblakken, Birgit Sveinsdtr.Teigen Rustand. Den sittende gutten er sønnen til Ellef og Birgit, Paul E. Teigen  Bak til venstre er bymann og jeger Broder Lund. Bydamen bak Birgit er Nika Lund. Hestekaren ved stølsbua er Erik Brenno. Nr.3 fra høyre er ukjent bymann. Ekteparet til høyre er Maja Nilsen og Jon Nilsen. Fru Lund og fru Nilsen var søstre.
Nilsens bodde i Brennobua og Lund bodde i Rustandbua, den som nå tilhører Eilev Mikkelsplass. Informant Gunnbjørg Mikkelplass skriver: &quot¤Bua og fjøset er bygget sammen. Jeg husker far (Paul Teigen) flyttet fjøset. Det var vel først på 30-tallet&quot¤.
    Photo: Ukjent / Hallingdal museum fotosamling

Heimtur etter endt jakt Heimtur fra Imle etter endt jakt. Bildet er tatt ved Teigebua. Fremst står Ellef Paulsen Teigen Rustand, bak ved Kongeblakken, Birgit Sveinsdtr.Teigen Rust...