• Bilde fra album etter Emanuel Fredrik Hagbarth Winge, f. 01.10.1904, d. 1956. Han var tannlege i Longyearbyen somrene 1935 og 36. Hans bror Sverre Winge var lege i samme tidsrom, men han overvintret. Originalene er returnert til  eier. Dette er muligens båten som fraktet Sven Olsson over fra Hiorthhamn til Longyearbyen da han ble syk den 12. juli 1936 og døde på sykehuset samme dag.
    Photo: Emanuel Fredrik Hagbarth Winge / Svalbard museum

Bilde fra album etter Emanuel Fredrik Hagbarth Winge, f. 01.10.1904, d. 1956. Han var tannlege i Longyearbyen somrene 1935 og 36. Hans bror Sverre Winge var lege i samme tidsrom, m...