• Ola Opheim (f.1920) og Kristian Gården (f.1924) er to markante personlegdommar innan folkemusikk og gamaldans. Båe har delteke på mange kappleikar og ikkje minst spelt mykje til dans. Saman med Oddvar Nygaard var Ola Opheim ein banebrytar for gamaldansmusikken her i landet og har spelt inn mange grammofonplater både med gamaldans og slåttemusikk. Han er heiderslagsmedlem i landslaget for spelemenn og har Kongens fortjenestemedalje. Kristian er ein inspirerande leiar for Vågå spelmannslag og lærar villig frå seg av leikane sine til dei yngste medlemmene i laget.

Vågåkalenderen 1992, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Ola Opheim (f.1920) og Kristian Gården (f.1924) er to markante personlegdommar innan folkemusikk og gamaldans. Båe har delteke på mange kappleikar og ikkje minst spelt mykje til da...