• Iva Braataa (1827-1916) og Johan Bråtå (1868-1955) er to av dei mest sentrale tradisjonsbærarane innan felemusikken i bygda. Iva er bl.a. kjend for å vera hovudkjelda for dr. O.M. Sandvik "Folkemusikk i Gudbrandsdalen" (1919). Denne boka er ei av hovedkjeldene for gamalt slåttespel i Gudbrandsdalen. Johan var mellom anna i Amerika i mange år og hadde med seg ein god del nye leikar tilbake til bygda.

Vågåkalenderen 1992, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Iva Braataa (1827-1916) og Johan Bråtå (1868-1955) er to av dei mest sentrale tradisjonsbærarane innan felemusikken i bygda. Iva er bl.a. kjend for å vera hovudkjelda for dr. O.M. ...