• Helland øvre, gnr. 46..1. Bnr. 34. Bjarne Gjelsten sitt forretningsbygg..2. Bnr. 52 .Vestnes sparebank sitt nybygg frå 1958. Seinare Sparebanken Møre.   .3. Sanert hus. Leif Sørås sitt bustadhus. I underetasjen m.a. urmakar Alf Tomren. .4. Jostein Kirkeslett sitt forretnings- og bustadbygg. I dag innbygd som ein del av butikksenteret Vestnes brygge. .5. Olav Henjesand sitt bustads- og forretningsbygg.  Slakteri, kolonialbutikk. Her starta Mathuset si verksemd. .6. Verkstaden til Magnar Torhus. Mekanisk verkstad..7. Bnr. 2 "Hammerås". Bustadhuset til skipsbyggaren Lars Jensen Hammerås..8. Naust og sjøhus tilhøyrande eigedommen til Ole Hals, 46/21 (seinare Per Tomren)..9. Helland skule, "Trappeskulen", teken i bruk 1957, nedlagt. No erstatta av ei bustadblokk på same tomta. .10. Bnr. 4. "Gamleskulen". Frådelt frå prestegarden som skule- og klokkarjord. Første fastskulen i Vestnes kommune, teken i bruk i 1859. .11. Sanert bygg. John Bruteig hadde bilverkstad, bensinstasjon og bustad her.
    Photo: Widerøe / Romsdalsmuseet

Helland øvre, gnr. 46..1. Bnr. 34. Bjarne Gjelsten sitt forretningsbygg..2. Bnr. 52 .Vestnes sparebank sitt nybygg frå 1958. Seinare Sparebanken Møre.   .3. Sanert hus. Leif Sørås ...