• Brudepar ved Oppheimsvatnet, Voss kommune.
    Photo: Knudsen, Knud / Valdres Folkemuseum
  • Brudepar ved Oppheimsvatnet, Voss kommune.
    Photo: Knudsen, Knud / Valdres Folkemuseum

Brudepar ved Oppheimsvatnet, Voss kommune.

Oppheim er ei bygd som ligg midt mellom Voss og Stalheim. E-16 går gjennom bygda.

1 comment

• Hei. Eg trur de har titulert dettet bildet feil når de kallar det «Brudepar ved Opheimsvatnet». Dama er kyrkjekledd med koneskaut, men eg kan ikkje sjå nokon brurestas... I søkjemotoren «marcus.uib.no» har bildet koden UBB-KK-NS-0603. Knudsen har sjølv titulert det «Parti ved Opheimsvandet, Vos» og det er teke mellom 1865 og 70. Det er kan hende teksten bakpå bildet som har "villeia", der det ma. står «(til Bryllups)». Men eg vil tru det er ein tekst som er komen på i USA – og det kan jau hende ho skal til eit bryllup, men neppe som brur!