• Utvidelse av anlegget ved Institutt for Akvakulturforskning på Sjølseng i Sunndal (forskningsstasjonen for fisk). Den nye bygningen vil få 450 m2 over to plan og hele investeringen er på 5,5 milliarder kroner når man er ferdig. Artikkel og tekst er fra Tidens Krav 28. mars 1985. Bildet er fra avisa Tidens Krav sitt arkiv i tidsrommet 1970-1994. Nå i Nordmøre museums fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

Utvidelse av anlegget ved Institutt for Akvakulturforskning på Sjølseng i Sunndal (forskningsstasjonen for fisk). Den nye bygningen vil få 450 m2 over to plan og hele investeringen...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits