• Neslandsvatn stasjon. Når det var mange tømmervogner som skulle ned til Kragerø ble det behov for to skiftetraktorer. Her er toget straks klar til avgang.
 Fra venstre: Lokfører , Tor Olav Ausland, Togekspeditør Arvid Beilegaard, Sporskifter Jan Olav Øygarden, og Overkonduktør Bjørn Øygarden.   Kragerøbanen.
    Photo: Telemark Museum
    Photo: Telemark Museum

Neslandsvatn stasjon. Når det var mange tømmervogner som skulle ned til Kragerø ble det behov for to skiftetraktorer. Her er toget straks klar til avgang. Fra venstre: Lokfører , ...