• 4 bilete frå Kong Olav V sin jubileumstur med M/S "Sunnfjord" i Sogn og Fjordane fylke i høve Fylkesbaatane sitt 100 års-jubileum i desember 1958. Måndag, 2.12: Kongen kom til Flåm om morgonen med nattoget. Fylgjet gjekk om bord i MS "Sunnfjord". Reiseruta i Sogn var Hermansverk, Vangsnes, Høyanger og Vadheim.

I Høyanger venta ei stor folkemengd, - skuleborn med flagg og Fagforeningens hornmusikk. Her gjekk kongen i land og vart helsa velkomen av ordførar Albert Hellem. Frå Høyanger køyrde kongefylgjet i bilar til Førde.

Bilete NVM 14-F-00206:
Bilane oppstilte i Høyanger sentrum. Nærmast ein Buick med kjenneteikn S-1915 og vidare ein 1939 modell Dodge med kjenneteikn S-1936 . På bilete er sjåfør Olav Myklebus frå Sandane. Bilene tilhøyrer Firda Billag, Førde.
02.01.2023: Første bilde i serien: Dodge er en 1946-48-modell. Ikke 1939, som hadde spiss snute og nærmest kvadratiske lykter. Etterkrigsmodellen hadde bred grill med kvadratisk rutemønster og runde lykter. (Opplysninger fra Ivar E. Stav)

Bilete NVM 14-F-00206a, b og c:

Frå Høyanger reiste fylgjet vidare i bilar til Førde. Kongen føretrekte å bli køyrt i ein 1931 modell Buick Cabriolet med kjenneteikn S-1238, sidan denne bilen var open.  "Sjøfør Helgheim" frå Jølster køyrde kongebilen.

1 comment

• Første bilde i serien: Dodge er en 1946-48-modell. Ikke 1939, som hadde spiss snute og nærmest kvadratiske lykter. Etterkrigsmodellen hadde bred grill med kvadratisk rutemønster og runde lykter.