Mennesket har vært utgangspunkt i dette verket. I portrett, nærbilde - flyktige øyeblikk og i større sammenheng. Det blå pleksiglasset er valgt for å binde sammen de fem billedseriene og gi farge i et ellers ganske nøytralt rom. Blåfargen referer til det blå lyset under mørketiden i nord.
Photo:
Hollan, Jaro
/
Kunst i offentlige rom
Mennesket har vært utgangspunkt i dette verket. I portrett, nærbilde - flyktige øyeblikk og i større sammenheng. Det blå pleksiglasset er valgt for å binde sammen de fem billedseriene og gi farge i et ellers ganske nøytralt rom. Blåfargen referer til det blå lyset under mørketiden i nord.
Photo:
Kunst i offentlige rom
Mennesket har vært utgangspunkt i dette verket. I portrett, nærbilde - flyktige øyeblikk og i større sammenheng. Det blå pleksiglasset er valgt for å binde sammen de fem billedseriene og gi farge i et ellers ganske nøytralt rom. Blåfargen referer til det blå lyset under mørketiden i nord.
Photo:
Kunst i offentlige rom
Mennesket har vært utgangspunkt i dette verket. I portrett, nærbilde - flyktige øyeblikk og i større sammenheng. Det blå pleksiglasset er valgt for å binde sammen de fem billedseriene og gi farge i et ellers ganske nøytralt rom. Blåfargen referer til det blå lyset under mørketiden i nord.
Photo:
Kunst i offentlige rom