• Mennesket har vært utgangspunkt i dette verket. I portrett, nærbilde - flyktige øyeblikk og i større sammenheng. Det blå pleksiglasset er valgt for å binde sammen de fem billedseriene og gi farge i et ellers ganske nøytralt rom. Blåfargen referer til det blå lyset under mørketiden i nord.
    Photo: Hollan, Jaro / Kunst i offentlige rom
  • Mennesket har vært utgangspunkt i dette verket. I portrett, nærbilde - flyktige øyeblikk og i større sammenheng. Det blå pleksiglasset er valgt for å binde sammen de fem billedseriene og gi farge i et ellers ganske nøytralt rom. Blåfargen referer til det blå lyset under mørketiden i nord.
    Photo: Kunst i offentlige rom
  • Mennesket har vært utgangspunkt i dette verket. I portrett, nærbilde - flyktige øyeblikk og i større sammenheng. Det blå pleksiglasset er valgt for å binde sammen de fem billedseriene og gi farge i et ellers ganske nøytralt rom. Blåfargen referer til det blå lyset under mørketiden i nord.
    Photo: Kunst i offentlige rom
  • Mennesket har vært utgangspunkt i dette verket. I portrett, nærbilde - flyktige øyeblikk og i større sammenheng. Det blå pleksiglasset er valgt for å binde sammen de fem billedseriene og gi farge i et ellers ganske nøytralt rom. Blåfargen referer til det blå lyset under mørketiden i nord.
    Photo: Kunst i offentlige rom

Concrete Nature -serie C [Tegning]

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to