• Postkort med portrettforto av mann (stående) kvinne (sittende) og lite barn, som sitter på fanget til moren. Foreldrene har svarte kjlær, mens barnet har på seg hvit kjole. Lyse gardiner i bakgrunnen.

Bakside: Ikke stemplet eller datert.
    Photo: Nordlandsmuseet

Bakside: Ikke stemplet eller datert.
    Photo: Nordlandsmuseet

Postkort med portrettforto av mann (stående) kvinne (sittende) og lite barn, som sitter på fanget til moren. Foreldrene har svarte kjlær, mens barnet har på seg hvit kjole. Lyse ga...