• Postkortbilde, tegning,  av ung kvinne i bunad som går på skøyter. Over skulderen holder hun et stort, norsk flagg. Hun har gullkrone på hodet, langt, lyst hår, bunad med rød vest og svart skjørt og skøyter på føttene. Bakgrunn: snødekt vinterlandskap.

Bakside: Rødt/ oransje postfrimerke, posthorn, 3 øre. Stemplet Harstad, 22.12.1910.
    Photo: Nordlandsmuseet

Photo: Nordlandsmuseet

Postkortbilde, tegning, av ung kvinne i bunad som går på skøyter. Over skulderen holder hun et stort, norsk flagg. Hun har gullkrone på hodet, langt, lyst hår, bunad med rød vest ...