• Postkortbilde av to barn, en liten jente og en litt eldre gutt. Gutten har på seg stripete skjorte med et tørkle rundt halsen, knebukser og holder en flettet kurv med blomster. Jenta har lys kjole med sorte prikker, krøllete hår og strømper. Bakgrunn: bygning og trær.

Bakside: Grønt postfrimerke. Tekst: Norge 1814-1914. Bilde fra grunnlovsmøtet på Eidsvoll 1814. 5 øre. Stemplet i Stavanger, 11.06.1914.
    Photo: Nordlandsmuseet

Photo: Nordlandsmuseet

Postkortbilde av to barn, en liten jente og en litt eldre gutt. Gutten har på seg stripete skjorte med et tørkle rundt halsen, knebukser og holder en flettet kurv med blomster. Jen...