• Postkort. Liten jente sitter på et stort firkløverblad. Rundt firkløveren løper det et blått bånd. Jenta har røde sløyfer i håret og på skuldrene, og en hvit kjole med brodert krage. Håret er lyst, og hun har gule strømper og sko. Bakgrunnen på bildet er firkløvere i border.

Bakside: Blått postfrimerke, posthorn, 5 øre. Stemplet Tromsø, 20.12.1918.
    Photo: Nordlandsmuseet

Bakside: Blått postfrimerke, posthorn, 5 øre. Stemplet Tromsø, 20.12.1918.
    Photo: Nordlandsmuseet

Postkort. Liten jente sitter på et stort firkløverblad. Rundt firkløveren løper det et blått bånd. Jenta har røde sløyfer i håret og på skuldrene, og en hvit kjole med brodert krag...