• Postkortbilde. En mann og en kvinne som sitter ved et bord. Champagneflaske og to champagneglass på bordet. Hvit duk. Kvinnen har gul kjole og oppsatt hår, mannen har sort dres, hvit skjorte og gul knapphullspynt og en stor bart. I bakgrunnen er det lyserøde gardiner med gule blomster, og et vindu med planter.

Bakside: Adresse Frk. Kirsten Hansen, Grøtavær. "Carte postale" i rød skrift. Påskrevet dato 11.11.1907.
    Photo: Nordlandsmuseet

Photo: Nordlandsmuseet

Postkortbilde. En mann og en kvinne som sitter ved et bord. Champagneflaske og to champagneglass på bordet. Hvit duk. Kvinnen har gul kjole og oppsatt hår, mannen har sort dres, hv...