• Fra venstre bak: Knut Eriksen, Jasper Lyshaug, Isak Joakim Isaksen, Johan Isaksen, Nils Olaf Dalvik. Midterste og forreste rekke: Nelle Manndal, Petra Hansen, Marie Eriksen, Anna Fredriksen, Oliva Pedersen Holm, Anny Yttergård, Edith Nilsen Soltun, Petra Larsen, Agny Bekkstrand, samtlige fra Manndalen. Skolebilde tatt på Sandeng, elevene er muligens på plantetur.
    Photo: Nord-Troms Museum
    Photo: Nord-Troms Museum

Fra venstre bak: Knut Eriksen, Jasper Lyshaug, Isak Joakim Isaksen, Johan Isaksen, Nils Olaf Dalvik. Midterste og forreste rekke: Nelle Manndal, Petra Hansen, Marie Eriksen, Anna F...