• Tobakksforretningen A. Midtun, Conditori Sigurd Sørensen og Sigurd Olsen Boktrykkeri på Storgaten i Stavanger, 1932.
    Photo: Ukjent / Norsk Folkemuseum

4 comments

• Hei. Dette er ikke Stavanger. Det er på Øvregaten i Bergen. Rett over Mariakirken. Har vært ofte i det huset i min barndom .
  • Dette var i Bergen. Min bestefars bror Albert Midtun og Klara, hans hustru drev tobakksbutikken sammen, de hadde gode sigarer, det var kjent.
  • Ja, dette må være fra min farfar Sigurd Sørensens konditori i Bergen.