• Gruppe av åtte velkledde menn, samlet ved inngangen til trehus med detaljrik, sveitserstilinspirert fasade.  En mann sentralt i første rekke fingrer med et eller annet han har i hendene, muligens et kamera, noe som også fanger oppmerksomheten til et par av de andre.  Fotografiet er tatt vinterstid, med forholdsvis høye brøytekanter på begge sider av inngangspartiet.  Et skipar med staver står reist mot takskjegget til høyre for karene.
    Photo: Anno Norsk skogmuseum

Gruppe av åtte velkledde menn, samlet ved inngangen til trehus med detaljrik, sveitserstilinspirert fasade. En mann sentralt i første rekke fingrer med et eller annet han har i he...