• Bildet viser baugen på tre motortorpedobåter av D-klassen (Fairmile type D). De to nærmeste er norske, mens den tredje er britisk. Fotografert 16. mai 1945 ?.Bilen er en DKW årsmodell ca. 1936-40 med cabriocoach-karosseri, dvs. faste vindusrammer og stofftak som kan rulles bakover. .I Hvem eier bilen 1948 står Søren O. Øveraas som eier av T-2418 DKW personbil.
    Photo: Romsdalsmuseet

Bildet viser baugen på tre motortorpedobåter av D-klassen (Fairmile type D). De to nærmeste er norske, mens den tredje er britisk. Fotografert 16. mai 1945 ?.Bilen er en DKW årsmod...

1 comment

• Bilen er en DKW årsmodell ca. 1936-40 med cabriocoach-karosseri, dvs. faste vindusrammer og stofftak som kan rulles bakover. I Hvem eier bilen 1948 står Søren O. Øveraas som eier av T-2418 DKW personbil.