• Frænaruta..Dette er leveransebilde av en buss til Frænaruta v/ Brudeset, Elnesvågen. Frænaruta hadde ruter Elnesvågen-Molde fram til 1980 da selskapet ble med i Atlantic Auto. Bildet er tatt utenfor lokalene til Vestfold Bil og Karosseri (VBK) i Borre, der busskarosseriet ble bygd og levert sommeren 1973. Den ble registrert UR17719. Dette er en Scania BF110..(fra Oddbjørn Skjørsæter sine samlinger i Romsdalsarkivet)
    Photo: Romsdalsmuseet

Frænaruta..Dette er leveransebilde av en buss til Frænaruta v/ Brudeset, Elnesvågen. Frænaruta hadde ruter Elnesvågen-Molde fram til 1980 da selskapet ble med i Atlantic Auto. Bild...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits

1 comment

• Dette er leveransebilde av en buss til Frænaruta v/ Brudeset, Elnesvågen. Frænaruta hadde ruter Elnesvågen-Molde fram til 1980 da selskapet ble med i Atlantic Auto. Bildet er tatt utenfor lokalene til Vestfold Bil og Karosseri (VBK) i Borre, der busskarosseriet ble bygd og levert sommeren 1973. Den ble registrert UR17719. Dette er en Scania BF110.