• Bryllupet til Thomas Talsethagen og Anne Marie f. Ulleland., Brudeparet Anne f. Ulleland og Thomas Talsethagen med noen av gjestene...("På selve bryllupsdagen var det ca 60 gjester fordelt på flere bordsetninger med slekt, venner og naboer..De som kom langveisfra overnattet, men mange av de andre gjestene kom tilbake på søndag for feire annen dag - slik skikken var. .Min eldste bror, Gunnar, har skrevet om ”Brudeferden over Fannefjorden” i Romsdal Sogelag si årbok 1997, side 173..Gunnar har også skrevet en forkortet utgave av artikkelen i jubileumsboka .”Kleive Kirke 150 år” i 2008, side 60.")
    Photo: Thomas T Ulleland f.23.08.1899 d.27.06.1989* / Romsdalsmuseet

Bryllupet til Thomas Talsethagen og Anne Marie f. Ulleland., Brudeparet Anne f. Ulleland og Thomas Talsethagen med noen av gjestene...("På selve bryllupsdagen var det ca 60 gjester...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits