• D/S "Fanefjord" blei bygd i 1919 ved Bolsønes Verft..O.J.Roald, Ålesund, solgte den i 1927 til Johs. Paulsen, Ålesund..Først drev den sildefiske ved Island, seinare fraktfart mellom Norge og England..I 1932 kjøpte polarforsker Lincoln Elsvorth båten og rusta den ut for i alt 3 sydpolsekspedisjoner..I 1939 blei båten solgt til Australske myndigheter, og den forliste seinare utanfor Australia.
    Photo: Romsdalsmuseet

D/S "Fanefjord" blei bygd i 1919 ved Bolsønes Verft..O.J.Roald, Ålesund, solgte den i 1927 til Johs. Paulsen, Ålesund..Først drev den sildefiske ved Island, seinare fraktfart mello...