• 17 mai i Austigard, Sæterbø, Bæverdalen., Huset ble revet i 1981...Frå venstre: Synnøve Sæterbø (Holtå), Ann Svorken, Johanna Bæverfjord, Oline Gaasvik(Austistu Holten), Magnhild Gaasvik (Austistu Holten), Ingeborg Gravvold, Eli Holten,g.Sæterbø, Lisbeth Sjømæling, Johanna Holten (delvis skjult), Brit Svorken. Bak henne: Marit Haugen, Tomine Bæverfjord. Bak henne: Guro Bele, Gunhild Sæterbø, g.Bævre (Nyhusa) med sonen Hans Bævre framom seg...Ingeborg Sæterbø, Randi Holten,g. Berset. Mellom dei bak: Eli Bæverfjord. Vidare i 1.rekkje med kvitt sjal og flagg: Ellen Sæterbø (Utistu`n). Bak henne med hatt: Ingeborg Aasgaard. Sivert Sæterbø(med flagg), bak han: Sigrid Sæterbø,g.Holten(med hatt). Heilt bak framom døra: Edvard Sæterbø(Borstu`n) med son Hans Sæterbø på armen. Framom han med kvit bluse: Johanna Sæterbø, g.Holten, framom henne til høgre: NN, bakom henne: Gjertrud Sæterbø (delvis skjult) med dotter Ingeborg Sæterbø på armen...(Tekst Kjelde: Johanna Holten, Toresæter (f. Sæterbø i 1890), ca. 1980.) (Tekst: Tor Holten)..
    Photo: O.M.Sandnes (Surnadalsøren) / Romsdalsmuseet

17 mai i Austigard, Sæterbø, Bæverdalen., Huset ble revet i 1981...Frå venstre: Synnøve Sæterbø (Holtå), Ann Svorken, Johanna Bæverfjord, Oline Gaasvik(Austistu Holten), Magnhild G...